Diari seorang Muslim

Monday 1 June 2015

Dinner FTSM : Selangkah Menuju Penamat

Assalamualaikum.

Dah menjadi adat dalam 1 universiti itu tak kira la apa-apa persatuan, kelab, unit beruniform or something else mesti ada saja Dinner, and acara ini always compulsory in every U. Fakulti aku juga x pernah miss untuk ada kan program ini, But x tau kenapa , macam kurang ramai student 1 batch dengan aku yang kurang dalam dinner ini, juz mampu bersangka baik yang mungkin ada hal yang lebih penting berbanding dinner di atas.

Tema 007 menjadi tema pada kali ini, n aku juz mengenakan pakaian Vest hitam( nak beli vest ni pown seksa sangat sebab beli hasil repair pc org .. heheh) plain order & slack hitam n kasut kulit yang x berapa kilat sangat sebab malas kiwi.. hahaha. Bila masuk ja pintu utama untuk daftar nama, ceit nama aku x da pula dalam senarai but x pa benda 2 senang ja nak setel so aku juz ignore the problem.. hehe. But the most unforgettable memory is when ada wanita datang dekat aku sambil hulur kamera dia then dia bersuara "WAITER, COULD YOU TAKE OUR PHOTO", aku time tu.. " What the *&%# " ko panggil aku waiter( monolog sorang2).. haha, silap aku juga pakai vest, tapi aku pakai tie kot, bukan bowtie. Jeng Kreng betui??

"Suamiku ialah waiter"...hahahh

Afiq Muslee n Dr Din.. Tegas orangnya Dr ni

Aimi n Izlan.. 

Selpie reramai Aliah, Majie, Aimi, Eldania

Ni la YDP Izlan n NYDP Maziah

Meh adik suap sikit. hewhewhew

Family Baru

Segak semua

Wuu, men belon

X tau nak caption apa dah..

Nampak gigi Bersinar 2


“Sebaik baik sahabat di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran di sisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya.” 
(Hadis riwayat al-Hakim)

No comments:

Post a Comment

Jangan Segan2 Yeeee